Pátý,
tedy "půlkulatý" ročník tohoto volného
podniku je podobně, jako v minulých letech, zaměřen na
Historiky. Letos však
dochází k výrazné změně.
Dřívější výjimky pro juniory a F2 se starty
s různými
vozy už nyní neplatí a startovní pole se bude
skládat výhradně z vozů Historic
Trophy a LegendWRC.
Zůstává hodnocení Junior
Trophy, ovšem i tito soutěžící
můžou startovat pouze s karosériemi určenými pro Historic Trophy a LegendWRC.
Nelze použít ani modernější F2.
Historic Trophy bude opět tou hlavní
kategorií, když použití karosérií vychází z pravidel Next RC Rally Championship.
Podkategorii
tvoří vozy tzv. LegendWRC, přesněji starší WRC do roku 2006/2007 (např. Toyota
Corolla WRC, Škoda Octavia WRC, Škoda Fabia WRC, Citroën Xsara WRC, Peugeot 206
WRC, Peugeot 307 WRC, Seat Cordoba WRC, Hyundai Accent WRC, Mitsubishi Lancer
WRC, Ford Escort WRC, Ford Focus WRC '99 - '07, starší Subaru Impreza WRC od
roku '98 do specifikace S12B '07 - pouze
verze sedan, malou výjimku mají Mitsubishi Lancer Evo 7 z nichž vychází
verze Lancer WRC). Případnou konkrétní specifikaci upřesní pořadatel po dohodě
s jezdcem při přihlášce.
Příklad karosérií, které nelze
použít:
Subaru Impreza WRC verze hatchback S12B '08 , Subaru Impreza WRX/STi, Citroën
C4 WRC, Citroën DS3 WRC, VW Polo R WRC, Ford Fiesta RS WRC, Hyundai i20 WRC,
Mini JCW WRC, Suzuki SX4 WRC, všechny S2000 a R5, Mitsubishi Lancer Evo 8,9,10.
Pohon vozů může být libovolný, tedy 2WD i 4WD. Velkou novinkou je možnost
použít libovolné pneumatiky v obou
dvou zmíněných kategoriích.
No a aby těch změn nebylo málo, tak se podíváme do
zcela nové lokality ve Vizovicích. K dispozici by mělo být zastřešené zázemí,
WC a dostatek parkovacích míst. Povrchem bude klasický asfalt a část bude
tvořit zámková dlažba, v plánu je celkem 7 rychlostních zkoušek.
Doufáme, že na téhle tradiční show se všichni účastníci dobře pobaví a krom
toho si užijí i ty krásné legendární rally vozy.
pozvánka na soutěž
Tým NRC